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Darkstalkers Resurrection – Neuer Patch bringt Verbesserungen mit sich

Veröffentlicht 16. Juli 2013 | 14:59 Uhr von Marcel




Darkstalkers Resurrection

Fans sowie Käufer von Darkstalkers Resurrection dürfen sich ab sofort über einen neuen Patch zum Spiel erfreuen, wie Capcom auf ihrem Blog mitteilen! Der neue Patch bessert nicht nur ein paar unschöne Fehler aus, sondern bringt auch jede Menge sinnvolle Neuerungen mit sich! Darunter wird der Spieler mit einem akustischen Signal “gewarnt”, sobald ein Mitspieler für den Online-Modus gefunden wurde. Ständiges Starren auf den Bildschirm fällt somit flach. Eine andere nette Funktion ist das Herauswerfen von Spielern, die nach 30 Sekunden noch immer nicht den “Bereit” Button gefunden haben.

Sobald ihr das nächste Mal Darkstalkers Resurrection startet, wird der Patch zum Download angeboten. Weitere Neuerungen und Änderungen entnehmt ihr dem englischen Changelog.

Darkstalkers Resurrection – Patch inkl. Changelog

• After being matched up with another player online, if a player doesn’t indicate they’re ready to start playing after 30 seconds they’ll be automatically kicked out of the lobby.

This is to help make things move a little more smoothly if a player falls asleep at the controls or leaves their seat for awhile. A player who has been kicked from the session will be returned to the title screen.

• A chime will sound upon successfully finding an opponent. This will let you go do other things while waiting to be matched up with another player.

• The stage select option before a match will default to random. Even if you’re just mashing on the confirm button to get into the fight as soon as possible, you’ll still be able to enjoy playing on different stages.

• The tips displayed at the bottom of the screen have been randomized. Before they always started with Jon Talbain’s mom.

• CPU difficulty settings have been added to Training Mode. Just like arcade mode you will be able to set the difficulty level of your CPU opponent.

 

The following is a list of bug fixes.

• The startup frames for Huitzil’s guard cancel moves have been fixed.

• The knockdown properties of Huitzil’s jump medium punch have been fixed so that the opponent is downed from where they stood.

• You can perform a normal move on the second frame of Huitzil’s air dash – Huitzil will attack while rapidly descending.

• The problem where the Start button color could not be selected has been fixed.


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Kategorien: News PS3 News Xbox 360 News
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Gründer von insidegames und PSN-Senioren als auch der Inhaber von Xbox-Senioren. Ein leidenschaftlicher Gamerscore- und Trophäen Sammler der vor (kaum) einem Spiel zurückschreckt. Nebenbei ein begeisterter Sport-Junkie und Serien-Liebhaber. Im Forum ist er als Frosch oder auf Google+ unterwegs.

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