Ratchet & Clank: QForce - Patch 1.04 ist in Arbeit inkl. Changelog - insidegames

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Ratchet & Clank: QForce – Patch 1.04 ist in Arbeit inkl. Changelog

Veröffentlicht 3. Februar 2013 | 15:55 Uhr von Marcel




Ratchet-and-Clank-Full-Frontal-Assault-for-PS3

Die PlayStation 3 Version von Ratchet & Clank: QForce (auch unter dem Namen Ratchet & Clank: Full Frontal Assault bekannt) ist nun schon seit einiger Zeit im Handel, aber von der PlayStation Vita Fassung fehlt noch jegliche Spur. In der Zwischenzeit arbeiten die Entwickler an einem neuen Patch 1.04, der zahlreiche Veränderungen und Bug-Fixes mit sich bringen soll. Auf der offiziellen Webseite von Insomniac Games ist ein detaillierter Changelog aufgetaucht, denn wir euch nicht vorenthalten möchten.

Einen genauen Termin für den Ratchet & Clank: QForce Patch 1.04 existiert noch nicht. Wir bleiben aber am Ball und informieren euch, sobald sich etwas Neues ergibt!

Ratchet & Clank: QForce – Patch 1.04 Changelog

  • Coordinates for Planet Kerwan have been added, enjoy facing off against other players in the classic Ratchet & Clank city of Metropolis.
  • GrummelNet has modified several weapons and defenses in response to user feedback.
    • Universal
      • The Warmonger’s rockets have been reduced from five to three.
      • Turrets purchased at your base have been reinforced slightly.
      • The Melee Perk had its damage increased slightly.
      • Thundersmacks are no longer as resilient against attacks.
      • Cadets can now only carry two Dopplebangers at the start of a match.
      • Dopplebangers are now more susceptible to damage.
      • The Electro Barricade can no longer withstand as much damage as the Heavy Barricade.
  • Planet Ebaro
    • A Missile Minion has been spotted around node seven. Proceed with caution when landing on the planet.
    • The Grungarian Soldiers have had a shift change with some Grungarian Brawlers around node one.
  • QForce deserters have had their penalty greatly increased. (If you’re losing and don’t want to incur the big penalty use the Surrender option)
  • Cadets are now notified when they have been penalized.
  • Cadets remaining in the game after a cadet has deserted the match are given a win or loss depending on the current state of the match.
  • Due to interference from solar flares opposing cadet ratings have been hidden in the character select screen of the lobby.
  • You can no longer purchase perks for options that have been turned off in Custom games.
  • Custom Game Screen clarity has been improved.
  • Several stability improvements.
  • Various bug fixes.

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Kategorien: News PS3 News
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